رفع نم و رطوبت

رفع نم و رطوبت

۵
(۴)

نم و رطوبت یکی از مشکلاتی است که اغلب در خانه های قدیمی اتفاق می افتد. نم و رطوبت مشکلات بسیاری را به وجود می آورد که می تواند صاحب خانه را به دردسر بیاندازد. بنابراین رفع نم و رطوبت دیوار اهمیت بسیاری دارد. تاراز تاسیسات یکی از حرفه ای ترین شرکت هایی است که به صورت تخصصی در زمینه برطرف کردن نم و رطوبت فعالیت داشته و با بهره گیری از دستگاه های نشت یاب می تواند رایج ترین مشکل نم و رطوبت که همان ترکیدگی لوله است را برطرف کند. برای رفع مشکل تنها کافیست با این شرکت تماس بگیرید.

فهرست مطالب

نحوه رفع نم و رطوبت

همان طور که می دانید زمان در نشت یابی و رفع نم و رطوبت اهمیت بسیاری دارد. بنابراین شما از هر روشی که استفاده می کنید باید به گونه ای باشد که به سرعت محل نشت را پیدا نمایید. هر چه نشت یابی زمان بیشتری ببرد، امکان تخریب و خسارات وارد به ساختمان شما نیز افزایش می یابد. بنابراین برای تشخیص نم و رطوبت و رفع آن٬ از افراد متخصص کمک بگیرید تا به سرعت محل دقیق نشت را به شما نشان دهند.

رفع نم و رطوبت با دستگاه

تشخیص نم و رطوبت با دستگاه نشت یاب یکی از روش های مدرن و نوین برای پیدا کردن محل نشت است. تشخیص ترکیدگی لوله یا تشخیص نم و رطوبت با استفاده از دستگاه های نشت یاب به راحتی و در کوتاه ترین زمان اتفاق می افتد. همچنین با توجه به این که دستگاه های نشت یاب با بهره گیری از امواج می توانند به خوبی و بدون نیاز به تخریب به شما محل نشت و ترکیدگی لوله را نشان دهند، استفاده از آن رواج بسیاری دارد.

مدت زمان تشخیص نم و رطوبت با دستگاه

زمان مورد نیاز برای تشخیص نم و رطوبت با استفاده از دستگاه های نشت یاب به محل نشت بستگی دارد. درست است که دستگاه های نشت یاب می توانند در کوتاه ترین زمان محل دقیق نشت را به شما نشان دهند ولی متراژ لوله ها و محل عبور لوله ها می تواند زمان این تشخیص را کم و یا زیاد کرد. ولی به طور کلی می توان گفت که تشخیص نم و رطوبت با استفاده از دستگاه های نشت یاب یکی از سریع ترین راه ممکن برای پیدا کردن محل دقیق نشت می باشد.

انواع دستگاه های نشت یاب رفع نم و رطوبت

دستگاه های نشت یاب یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه های تولید شده برای تشخیص نم و رطوبت و تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه به شمار می رود. این دستگاه ها می توانند با ارسال امواج محل نشت را تشخیص دهند. نشت یاب حرارتی، صوتی و مادون قرمز سه دستگاه نشت یابی است که در ایران برای پیدا کردن محل دقیق نشت مورد استفاده قرار می گیرد.

نشت یاب صوتی

همان طور که می دانید نشت و یا ترکیدگی لوله صدایی متفاوت را تولید می کند که این صدا با گوش قابل شنیدن نیست ولی دستگاه های نشت یاب به راحتی می تواند این صدا را تشخیص دهد.

نشت یاب حرارتی

وجود نم و رطوبت در ساختمان باعث اختلافات دمایی می شود و وظیفه دستگاه های نشت یاب حرارتی است که این اختلافات دمایی را تشخیص داده تا بتوانید با کمترین تخریب محل نشت را برطرف کنید.

نحوه رفع نم و رطوبت
نحوه رفع نم و رطوبت

نشت یاب مادون قرمز

نشت یاب مادون قرمز یکی از قوی ترین دستگاه های نشت یاب است که می تواند محل دقیق نشت و ترکیدگی لوله را در ارتفاعات ۴۰ متری نیز به شما نشان دهد.

نکات مهم در رفع نم و رطوبت بدون دستگاه

در برخی مواقع شما نمی دانید که نم و رطوبت از ترکیدگی و نشت لوله است یا خیر. برای تشخیص نم و رطوبت چند راه حل سریع و اصولی وجود دارد که عبارت است از:

تمامی شیرهای ساختمان را بسته و دقت کنید که آیا صدای چکه کردن و یا نشتی به گوشتان می رسد یا خیر. در صورتی که به هر نوع صدایی مشکوک شدید می توانید آن را با روش های اصولی تر پیگیری کنید. بر روی دیوار، سقف و کفپوش ساختمان به خوبی نظارت داشته باشید و در صورتی که علائمی همچون ترک، تغییر رنگ و یا پوسته پوسته شدن را مشاهده کردید با یک متخصص در میان بگذارید. همچنین با کاهش فشار آب در طولانی مدت نیز می توانید نتیجه بگیرید که نشت در لوله ها اتفاق افتاده است.

  • قبض آب خود را با دوره های قبلی مقایسه کنید و در صورت افزایش چشمگیر قبض علت را جویا شوید.
  • وجود بوی نم و رطوبت شدید در ساختمان نیز یکی از دلایل ترکیدگی و یا نشت لوله به شمار می رود.

هزینه رفع نم و رطوبت

رفع نم و رطوبت قطعا هزینه هایی را به دنبال دارد. ولی دلیل نم و رطوبت تعیین کننده قیمت آن می باشد. در صورتی که دلیل نم و رطوبت ساختمان به دلیل نشت و یا ترکیدگی لوله ها باشد، هزینه آن به محل نشت و متراژ لوله ها بستگی دارد. در نتیجه نمی توان به صورت دقیق قیمتی را برای رفع نم و رطوبت در نظر گرفت. جهت اطلاع از هزینه های تقریبی نشت یابی و رفع نم و رطوبت تنها کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید. رفع نم سرویس بهداشتی بدون تخریب توسط شرکت تاراز تاسیسات قابل انجام می باشد جهت دریافت خدمات و استعلام قیمت با شرکت تاراز تاسیسات در تماس باشید.

تشخیص نم و رطوبت

  • تشخیص دقیق محل نشت با استفاده از دستگاه های نشت یاب امکان پذیر است.
  • در هنگام تشخیص محل نشت لوله با دستگاه های نشت یاب نیازی به هیچ گونه تخریب نیست.
  • هزینه نشت یابی در این روش بسیار پایین تر است.
  • یکی دیگر از مزایای مهم استفاده از دستگاه های نشت یاب تشخیص فوری این دستگاه است.

آشنایی با دستگاه نشت یاب

دستگاه های نشت یاب با استفاده از امواج کار می کند. این دستگاه ها به صورت خیلی ساده و آسان می تواند محل دقیق نشت را در اختیار شما قرار دهد ولی برای این که بتوانید به خوبی و صحیح محل نشت را تشخیص دهید بهتر است به صورت کامل با نحوه کار دستگاه های نشت یاب آشنا باشید. جهت آشنایی بیشتر با دستگاه های نشت یاب و نحوه کار با آن ها با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

رفع نم و رطوبت دیوار

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بر روی دیوار ساختمان خود نشانه هایی از نم و رطوبت را مشاهده کرده باشید. ولی پی به دلیل بروز این مشکل نبرده اید. تاراز تاسیسات با پیگیری علائم و نشانه های نم و رطوبت دیوار اصلی ترین دلیل بروز این مشکل را جویا شده، و با استفاده از بهترین روش این عارضه را برطرف خواهد کرد. در ادامه شما را با تمامی روش های رفع نم و رطوبت را برای شما بازگو خواهیم کرد. تا بدین وسیله از تخریب ساختمان جلوگیری کنید. رفع نم دیوار بدون تخریب از دیگر خدمات شرکت تاراز تاسیسات با سال ها تجربه می باشد در صورت نیاز به خدمات با ما تماس بگیرید.

عوارض نم و رطوبت دیوار

نم و رطوبت در دیوار می تواند عوارض بسیاری را به دنبال دارد و می تواند به سلامتی ساکنین آسیب وارد کند. از جمله مهم ترین این عوارض به شرح زیر است:

  • نم و رطوبت در دیوار می تواند آلودگی و گرد و غبار را به خود جذب کرده، و فضای مناسبی را برای رشد قارچ ها و باکتری ها فراهم می کند. این باکتری ها برای سلامتی انسان ها بسیار خطرآفرین است.
  • نم و رطوبت باعث تغییر رنگ دیوار شده و ظاهری نازیبا را به آن می بخشد.
  • رطوبت در ساختمان زمینه ای برای ابتلا به انواع بیماری ها می باشد. ایجاد بسیاری از آلرژی ها از عوارض نم و رطوبت موجود در خانه است. افرادی که دچار بیماری های تنفسی هستند، وجود نم و رطوبت می تواند این بیماری را تشدید کند. همچنین بروز سردرد نیز نشانه های وجود نم و رطوبت در ساختمان به شمار می رود.

علاوه بر آن وجود نم و رطوبت در ساختمان نه تنها برای سلامتی افراد مضر است. بلکه می تواند آسیب های جدی را نیز به ساختمان وارد کند. بسیاری از ساختمان هایی که دچار نم و رطوبت شده و به موقع به آن رسیدگی نشده است. سازه های آن ها تخریب شده و در هنگام رفع هزینه های بسیاری را برای صاحب خانه به دنبال داشته است. با توجه به مطالب عنوان شده در بالا به این نتیجه می رسیم که رفع سریع نم و رطوبت در ساختمان اهمیت بسیاری دارد. و در صورتی که به آن توجه نشود، خسارات بسیاری را به سلامت ساختمان و ساکنین وارد می کند.

چگونه نم و رطوبت دیوار را از بین ببریم؟

در صورتی که به هر دلیل نم و رطوبت در دیوار اتفاق افتاد، باید با روش های زیر آن ها را رفع کنید.

استفاده از فن و تهویه مناسب

بسیاری از ساختمان های ساخته شده امروزی تعداد پنجره کمی دارد و گردش هوا به درستی صورت نمی گیرد. و همین امر نم و رطوبت ساختمان را تشدید می کند. بنابراین با استفاده از فن و تهویه مناسب می تواند مانع از ایجاد نم و رطوبت در دیوار شود.

هزینه رفع نم و رطوبت
هزینه رفع نم و رطوبت

دوش کوتاه مدت و با آب ولرم

همان طور که می دانید آب داغ بخار بالایی را تولید می کند. و وجود این بخار می تواند باعث نم و رطوبت در دیوار حمام شود. در نتیجه با دوش کوتاه مدت و ولرم می توانید مانع از بروز نم و رطوبت در دیوار حمام شوید.

خشک کردن لباس ها

بسیاری از افرادی که در آپارتمان زندگی می کنند، به دلیل عدم دسترسی به فضای باز لباس ها را در داخل خانه خشک می کنند. و همین امر می تواند یکی از دلایل بروز نم و رطوبت در دیوار محسوب شود.

وجود گیاهان

چسباندن گاهان به دیوار و تجمع آن ها در یک منطقه می تواند به مرور نم و رطوبت را به دیوار منتقل کرده و باعث بروز مشکلات و عوارض بسیاری شود. در نتیجه بین گیاهان کمی فاصله انداخته و از قرار دادن گیاهان در یک منطقه خودداری کنید.

ترکیدگی لوله

یکی از رایج ترین و مشکل آفرین ترین دلیل بروز نم و رطوبت، نشت و یا ترکیدگی لوله می باشد. ترکیدگی لوله به سرعت می تواند خطرات بسیاری را برای ساختمان شما به بار بیاورد و هر چه دیرتر محل نشت رفع شود، خسارات بیشتری به ساختمان شما وارد خواهد کرد. در نتیجه باید به سرعت این مشکل مورد توجه قرار گرفته و نسبت به رفع آن اقدام گردد. برای آشنایی با مواد جذب کننده نم و رطوبت در خانه توصیه می کنیم مقاله مربوط به آن را در سایت تاراز تاسیسات مطالعه نمایید.

رفع نشت و ترکیدگی لوله با دستگاه

همان طور که گفتیم ترکیدگی لوله یکی از مشکلاتی است که باید به سرعت به آن رسیدگی شود. با توجه به این که بسیاری از اتصالات از دیوار ساختمان عبور می کند، دستگاه های نشت یاب یکی از حرفه ای ترین روش برای از تشخیص نم و رطوبت دیوار بدون تخریب به شمار می رود. در نتجه به جرات می توان گفت که با این روش می توانید در سریع ترین زمان محل دقیق نشت و ترکیدگی لوله را پیدا کرده و مانع از ورود آسیب بیشتر به ساختمان شد.

رفع نم و رطوبت دیوار بدون تخریب

با توجه به این که دستگاه های نشت یاب امروزی از طریق ارسال و دریافت امواج می تواند محل نشت را تشخیص دهد، همانند قدیم نیازی به تخریب تمامی قسمت های مرطوب نیست. در نتیجه از آن جا که برطرف کردن نم و رطوبت با استفاده از این دستگاه ها بدون تخریب صورت می گیرد، استفاده از آن رواج بسیاری پیدا کرده است. از جمله رایج ترین دستگاه های نشت یاب می توان به نشت یاب های مادون قرمز، نشت یاب های صوتی و نشت یاب های حرارتی اشاره کرد.

علائم نم و رطوبت در دیوار

نم و رطوبت در دیوار علائم و نشانه های خاصی دارد که از جمله واضح ترین آن ها عبارت است از:

  • تغییر رنگ در دیوار
  • پوسته پوسته شدن گچ و رنگ دیوار
  • ایجاد ترک در دیوار
  • تجمع مگس و حشارت در دیوار
  • ایجاد قارچ و باکتری در دیوار

رفع نم و رطوبت در تهران

یکی از معضلات زندگی شهر نشینی متصل بودن اتصالات به ساختمان های مجاور می باشد. بدین معنا که در صورت بروز نشت در لوله های هر یک از واحدها، امکان نم و رطوبت در ساختمان های دیگر نیز وجود دارد. بنابراین برای رفع نم و رطوبت در تهران باید از دستگاه های نشت یاب استفاده کرد. این دستگاه ها می تواند به بهترین شکل ممکن و در کوتاه ترین زمان محل دقیق نم و رطوبت را بدون تخریب تشخیص دهد. برای اطلاع از روش های از بین بردن کپک زدگی ناشی از رطوبت پیشنهاد می کنیم مقاله مربوط به آن را در سایت تاراز تاسیسات جهت کسب اطلاعات بیشتر مطالعه کنید.

نکات مهم جهت جلوگیری از نم و رطوبت در تهران

  • روشن کردن هود و هواکش در هنگام پخت و پز
  • شناسایی نم و رطوبت در ساختمان
  • چیدمان صحیح مبلمان جهت به گردش درآمدن هوا در خانه
  • پراکنده کردن گیاهان در خانه و فاصله انداختن آن ها با دیوار
  • خشک کردن لباس ها در خارج از خانه
  • شستن دیوارها با استفاده از دستمال مرطوب و جلوگیری از شستشوی مستقیم

در صورتی که منشاء نم و رطوبت در خانه به دلیل نشت لوله باشد چه کار کنیم؟

نم و رطوبت در خانه به صورت زیاد، معولا به دلیل ترکیدگی و یا نشت لوله ها صورت می گیرد. بنابراین در صورت بروز نم و رطوبت در ساختمان باید اتصالات و لوله کشی های ساختمان را مورد بررسی قرار دهید. دستگاه های نشت یاب به خوبی می توانند این کار را انجام دهند. بنابراین در هنگام مواجه شدن با نم و رطوبت در هر قسمت از خانه با کارشناسان تاراز تاسیسات تماس حاصل نمایید.

رفع نم و رطوبت با دستگاه
رفع نم و رطوبت با دستگاه

رفع نم و رطوبت در تهران بدون تخریب

نم و رطوبت یکی از مشکلاتی است که تمامی افراد خصوصا آپارتمان نشینان تهران را تهدید می کند. عوامل مختلفی می تواند باعث ایجاد نم و رطوبت در ساختمان شود که تشخیص صحیح و رفع به موقع این مشکل می تواند از تخریبات بیشتر ساختمان و خسارات وارده جلوگیری کند. نم و رطوبت در تهران می تواند علائم و نشانه های مختلفی داشته باشد که ترک دیوار و تغییر رنگ و پوسته پوسته شدن یکی از رایج ترین آن ها می باشد.

معمولا نشت لوله در ساختمان های قدیمی و فرسوده بیشتر گزارش می شود ولی برخی از ساختمان های نوساز نیز به دلیل عدم استفاده از لوله های مرغوب و یا نصب غیر استاندارد نیز ممکن است دچار نشت گردد. بنابراین برای این که نشت و ترکیدگی لوله بدون تخریب تشخیص داده شود، دستگاه های نشت یاب مورد استفاده قرار می گیرد.

عوارض نم و رطوبت در تهران

  • تجمع مگس
  • تجمع قارچ ها و باکتری ها
  • مشاهده کپک بر روی دیوار
  • آسیب به اموال و لوازم خانه
  • بروز بیماری های تنفسی
  • بروز آلرژی های شدید

نشت لوله های فاضلاب

لوله های خروجی سرویس بهداشتی و حمام مملو از آلودگی و باکتری هستند و نشت در این لوله ها می تواند خسارات بسیاری را به ساختمان وارد کرده و برای سلامتی ساکنین بسیار خطرآفرین باشد. بنابراین نشت یابی فوری لوله های فاضلاب اهمیت بسیاری دارد. همچنین اکثر لوله های فاضلاب از کفپوش ساختمان رد می شود و در صورتی که نشت پیدا کند هیچ نشانه های در داخل ساختمان شما مشاهده نمی شود.

ولی ممکن است این نشت باعث نم و رطوبت در ساختمان های پایینی گردد. به همین دلیل نشت یابی و سرویس دوره ای لوله ها اهمیت بسیاری دارد. برای اطلاع از علت رطوبت خانه در زمستان و نحوه رفع آن توصیه می کنیم مقاله مربوط به آن را در سایت تاراز تاسیسات مطالعه نمایید.

سرویس دوره ای لوله های آب

لوله ها دارای عمر مفیدی هستند و پس از طی این دوران امکان دارد که لوله ها دیگر نتوانند به خوبی کارکرد داشته باشند. برای این که از نشت و ترکیدگی لوله ها جلوگیری شود پیشنهاد می کنیم که به صورت دوره ای آن ها را مورد بررسی قرار دهید و در صورت مشاهده هر گونه علائم پوسیدگی و یا خرابی، پیش از بروز نشت آن ها را تعویض کنید تا خساراتی به ساختمان شما وارد نگردد.

رفع نم و رطوبت دیوار در تهران

دیوارها معمولا بیشتر در معرض نم و رطوبت قرار دارند زیرا اکثر لوله های آب از داخل دیوار عبور کرده است. بنابراین مشاهده علائمی همچون ترک دیوار و یا تغییر رنگ نشان دهنده نشت در لوله ها به شمار می رود. در این حالت نشت و ترکیدگی لوله با چشم قابل مشاهده نیست و باید از دستگاه های نشت یاب برای تشخیص آن استفاده کرد.

رفع نم و رطوبت در سقف

بسیاری از ساختمان ها به دلیل عدم عایق کاری صحیح و استاندارد در شروع فصل بارش نشانه هایی از نم و رطوبت در سقف خودنمایی می کند. ولی در صورتی که در آپارتمان زندگی می کنید و علائمی از نم و رطوبت را در سقف خانه مشاهده کردید، قطعا لوله های واحد بالایی نشت پیدا کرده و باعث ایجاد نم و رطوبت در سقف خانه شما شده است. برای این کار باید طبقات بالایی نشت یابی شود تا خسارات جدی به بار نیاورد.

رفع نم و رطوبت در تهران با دستگاه

یکی از سریع ترین روش تشخیص نم و رطوبت در ساختمان استفاده از دستگاه های نشت یاب می باشد. دستگاه های نشت یاب مورد استفاده در ایران سه نوع نشت یاب مادون قرمز، نشت یاب صوتی و نشت یاب های حرارتی می باشند که استفاده از نشت یاب های صوتی رواج بیشتری دارند. این دستگاه ها با امواج محل نشت را تشخیص می دهند و هیچ گونه تخربی را به دنبال نخواهند داشت. به همین دلیل رفع نم و رطوبت در تهران با دستگاه بدون تخریب صورت می گیرد.

هزینه رفع نم و رطوبت در تهران

محل نشت و متراژ ساختمان دو فاکتور بسیار مهم در تعیین هزینه رفع نم و رطوبت در تهران به شمار می رود. با توجه به این که برای پیدا کردن محل دقیق نم و رطوبت گاهی ممکن است واحدهای مجاور و یا واحدهای بالایی نیز نشت یابی شود، در برخی موارد زمان زیادی برای نشت یابی ساختمان وجود دارد. در نتیجه زمان مورد نظر برای تشخیص محل دقیق نم و رطوبت بر روی هزینه های تشخیص تاثیر بسیاری دارد.

در نتیجه نمی توان به صورت تقریبی هزینه ای را بابت نشت یابی در نظر گرفت. جهت برآورد هزینه های پیدا کردن محل نشت لوله و رفع آن با شماره تاراز تاسیسات تماس حاصل نمایید. توصیه می کنیم مقاله چند روش موثر برای خلاص شدن از شر رطوبت را در سایت تاراز تاسیسات برای رفع کامل رطوبت مطالعه کنید.

چگونه می توان با استفاده از مواد طبیعی از نم و رطوبت خانه خود خلاص شد ؟

زنان خانه دار همیشه سعی در ایجاد فضای سالم در خانه دارند. بنابراین، چندین روش آسان برای از بین بردن رطوبت وجود دارد که برای هر زن خانه دار مناسب است که با استفاده از این روشها نم ورطوبت خانه خود را از بین ببرد.

محصولات پاک کننده

اگر رطوبت بیش از حد در اتاق وجود دارد، پس از پاک کردن سطح مرطوب باید تمام سطوح خشک شود. این امر به ویژه برای کفپوش ها صدق می کند توصیه می شود سطح مبلمان را پس از تمیز کردن از گرد و غبار با محلول صورتی روشن پتاسیم پرمنگنات پاک کنید. پس از تمیز کردن، اتاق باید تهویه خوبی داشته باشد.

آن مکانهایی که قالب می تواند شروع به رشد و تکثیر کند با پارچه ای که در محلول سفید کننده یا سرکه آغشته شده باشد پاک کنید. شما همچنین می توانید بر روی سطح کپک زده با یک محلول اسپری کنید. پاک کردن گوشه های ها خانه مرطوب که قارچ ها در آن رشد کرده اند مناسب است. سرکه نیز میتواند قارچها و کپک ها را از بین ببرد و اساساً اسید ضعیفی دارد برای سلامتی و تنفس زیاد مضر نیست. علاوه بر این، این مواد بوی بد را از بین می برند و پس از تهویه هوا تازه می شود.

مواد جاذب: نمک، شکر، قهوه

روش قدیمی برای از بین بردن رطوبت از هر اتاق استفاده از موادی است که رطوبت هوا را جذب می کنند. متداول ترین جاذب هایی که همیشه در دسترس هستند، دانه های قهوه، نمک و شکر هستند. آن را در کیسه های پلاستیکی مختلفی ریخته و در مکان های مختلف خانه خود قرار می دهند. میتوانید این کیسه ها را در کمد لباس، در قفسه ها و شیشه های باز در انبارها قرار داده شوند. این تله های رطوبت به خشک شدن آپارتمان شما کمک می کند.

ژل سیلیکا

ژل سیلیکا یک جاذب رطوبت مدرن است . به صورت گرانول شفاف با قطر ۲-۶ میلی متر تولید می شود. ساختار متخلخل سطح آن باعث می شود مقدار زیادی بخار آب از هوا جذب شود. بیشتر انواع ژل سیلیکا سازگار با محیط زیست و غیر سمی هستند. این ماده جاذب یا به صورت لایه ای روی پالت ریخته می شود یا در کیسه های کوچکی که در مناطق مرطوب قرار داده می شود بسته بندی می شود. ژل سیلیکا اشباع شده از رطوبت با گرم کردن آن تا دمای ۱۰۰-۱۵۰ درجه سانتیگراد دوباره فعال می شود.

رفع نم و رطوبت توسط تاراز تاسیسات
رفع نم و رطوبت توسط تاراز تاسیسات
رطوبت و کپک

بیشتر اوقات در خانه های خصوصی با عایق بندی دیوارها اجازه ندهید هوای سرد به داخل نفوذ کند. کارشناسان یک روش خاص برای این کار به شما توصیه می کنند که می تواند ساختمان ها را در شرایط عالی قرار دهد. در حقیقت، این روش همیشه توجیه پذیر نیست و بسیاری از پخش ها به نتیجه خوبی نمی رسند. هر فرد تقریباً ۳ لیتر آب در روز بخار می کند چه از طریق حمام کردن یا دست صورت شستن. این برای توسعه ارگانیسم های بیماریزا و پوسیدگی کافی است.

هنگامی که از اتاق خارج میشوید، شما باید تمام پنجره ها را کاملاً باز کنید. سپس می توانید دریچه های تهویه هوا را باز کند. این اقدام کاملاً غیرموجه است، زیرا دیوارهای خانه بسیار سردتر از این می شوند، این بدان معناست که قالب با شدت بیشتری شروع به رشد می کند. در این حالت هوای سرد وارد مکانهایی می شود که قالب دوست دارد در آنجا رشد کند. قالب می تواند در گوشه های اتاق، مبلمان، سقف باشد.

در این مکانها گرمای کافی وجود ندارد، که باعث توسعه قالب در سرتاسر اتاق است. چندین مثال می توان آورد. اگر دیوارهای حمام کاشی کاری شده باشند، قطعاً قالب ایجاد می شود. این ماده قادر به جذب و آزاد سازی سریع هوای سرد نیست. بنابراین، او مدت طولانی در آن مکان می ماند. هنگام تهویه، مناطق مخصوصاً سخت خنک می شوند. این امر در گوشه های اتاق و نزدیک پنجره به وضوح دیده می شود. اینجاست که میکروارگانیسم های پوسیده شروع به تشکیل می کنند.

رنگهای اسیدی پراکندگی وجود دارد که محیط مطلوبی را برای توسعه میکروارگانیسم ها ایجاد می کند. پس از تهویه کوتاه مدت، همه رطوبت از سطح دیوارها و سقف تبخیر نمی شود. بنابراین، برای اینکه پوسیدگی و کپک در یک خانه خصوصی ایجاد نشود، باید با رطوبت و دمای پایین مقابله کنید. این عوامل هستند که منجر به این واقعیت می شوند که میکروارگانیسم شروع به رشد شدید می کند.

برای از بین بردن این نقص، که در مورد عایق حرارتی خوب اتاق فکر کنید. به گفته کارشناسان، استفاده از بخاری های مختلف برای این اهداف کاملاً امکان پذیر است. بازار گزینه های بسیار متنوعی را برای شما ارائه می دهد. رفع نشتی لوله آب توسط مجموعه تاراز تاسیسات قابل انجام می باشد برای دریافت خدمات رفع نشتی بدون تخریب با ما تماس بگیرید.

گیاهان داخل منزلی که رطوبت را دوست ندارند

گیاهان گرمسیری نیاز به آبیاری مکرر و سمپاشی دارند. چنین گلخانه ای خانگی می تواندباعث مرطوب شدن خانه میشوند. تبخیر گلدان و برگ بسیار شدید است. توصیه می شود گیاهان مقاوم به خشکی را انتخاب کنید که نیازی به آبیاری زیاد ندارند. همچنین ، آکواریوم ها، فواره های تزئینی و سایر وسایل مرتبط با تبخیر آب نباید در اتاق های مرطوب نصب شوند.

حفظ رطوبت در یک خانه برای سلامتی انسان ضروری است. هوای خشک و تمیز به حفظ وضعیت ساختمان و دکوراسیون آپارتمان کمک می کند. با توجه به انواع وسایل برای مقابله با رطوبت ، همه می توانند مناسب ترین و موثرترین روش را برای مقابله با رطوبت انتخاب کنند. کمی تلاش لازم است، اما آب و هوای مناسب در خانه شما ارزش آن را دارد.

به دلایلی کپک می تواند در خانه شما ظاهر شود. رطوبت و کپک زدن نه تنها به یک خانه خصوصی آسیب می رساند ، بلکه بر سلامتی بدن انسان تأثیر بدی می گذارد. افزایش رطوبت، قارچ ها و سایر عوامل مرتبط منجر به این واقعیت می شود که کپک سیاه با سرعت زیادی شروع به توسعه می کند.
رطوبت داخلی دلیل اصلی ایجاد کپک است. کپک با باکتری های بیماری زا همزیستی می کند. همچنین می تواند بر بدن هر فرد تأثیر منفی بگذارد. رطوبت و قالب در یک خانه خصوصی به هم پیوسته است. برای رفع یک مشکل، باید از یک مشکل دیگر خلاص شوید. برای محاسبه میزان خسارت، باید از همه روش های موجود استفاده کنید.

رفع نم و رطوبت دیوار توسط تارازتاسیسات

از بین بردن نم و رطوبت دیوار در تاراز تاسیسات به صورت کاملا تخصصی و با استفاده از دستگاه های بسیار مدرن و پیشرفته انجام می پذیرد. این متخصصین و تعمیرکاران با سال ها تجربه و تخصص خود به بهترین شکل و در سریع ترین زمان ممکن می تواند نم و رطوبت ساختمان را تشخیص داده و آن را برطرف کند. در نتیجه در هر قسمت از تهران که هستید و در هر ساعت از شبانه روز می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

برای دریافت خدمات رفع نم و رطوبت ساختمان با کدام شرکت تماس بگیریم؟

از بین بردن نم و رطوبت ساختماتن در شرکت تاراز تاسیسات به صورت کاملا تخصصی و با استفاده از دستگاه های بسیار مدرن و پیشرفته انجام می پذیرد. این متخصصین و تعمیرکاران با سال ها تجربه و تخصص خود به بهترین شکل و در سریع ترین زمان ممکن می تواند نم و رطوبت ساختمان را تشخیص داده و آن را برطرف کند.

هزینه رفع نم و رطوبت دیوار و سقف در تهران چقدر می باشد؟

در صورتی که دلیل نم و رطوبت ساختمان به دلیل نشت و یا ترکیدگی لوله ها باشد، هزینه آن به محل نشت و متراژ لوله ها بستگی دارد. در نتیجه نمی توان به صورت دقیق قیمتی را برای رفع نم و رطوبت در نظر گرفت. جهت اطلاع از هزینه های تقریبی نشت یابی و رفع نم و رطوبت تنها کافیست با شماره های درج شده در سایت تاراز تاسیسات تماس حاصل نمایید.

چقدر از این مقاله راضی بودید؟

به این مقاله رای دهید!

میانگین آرا ۵ / ۵. تعداد آرا: ۴

تا کنون امتیازی داده نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.