رفع نم دیوار بدون تخریب

رفع نم دیوار بدون تخریب

۵
(۳)

خدمات رفع نم دیوار بدون تخریب

رفع نم دیوار بدون تخریب یکی از تخصص های مهم و اصلی تاراز تاسیسات به شمار می رود. نم و رطوبت در دیوار به دلایل مختلفی صورت می گیرد که رفع آن باید به سرعت و پیش از بروز مشکلات جدی تر به ساختمان انجام شود.برای آگاهی بیشتر شما از وجود نم و رطوبت در ساختمان ، کارشناسان تاراز تاسیسات تمامی نشانه ها و علائم این مشکل در این مقاله در اختیار شما قرار داده اند. و شما با پیگیری آن ها می توانید به موقع نم و رطوبت ساختمان را تشخیص دهید و پیش از بروز مشکلات جدی به ساختمان از آن جلوگیری نمایید.

علائم و نشانه های نم و رطوبت دیوار

  • ترکیدگی لوله های فاضلاب باعث ایجاد لکه های زرد رنگ بر روی دیوار می شود.
  • پوسته پوسته شدن دیوار از دیگر علائم نم دیوار به شمار می رود.
  • همچنین ترک بر روی دیوار نیز از دلایل قطعی وجود نم می باشد.
  • استشمام بوی نم نیز از دیگر دلایل روشن بر وجود نم در دیوار است.
  • بروز آلرژی نیز می تواند به دلیل نم و رطوبت در ساختمان اتفاق بیفتد.

دلایل نم دیوار

نم و رطوبت در دیوار می تواند دلایل بسیاری داشته باشد که مهم ترین دلایل را در زیر برای شما عنوان خواهیم کرد:

  • خشک کردن لباس ها در ساختمان
  • حمام طولانی مدت با آب گرم
  • عدم وجود تهویه مناسب
  • شستشوی دیوار به صورت مستقیم با آب
  • بسته بودن پنجره ها و منافذ خانه
  • عدم گردش هوا در محیط
  • چسباندن و تکیه دادن وسایل خانه از جمله کمدها به دیوار
  • گلدان ها را نزدیک دیوار قرار دادن
  • عدم عایق کاری صحیح و استاندارد دیوارها
  • زهکشی و آب بندی غیر اصولی کاشی ها

نشت لوله در ساختمان

بدیهی است با توجه به این که اغلب اتصالات ساختمان از دیوار عبور کرده، دلیل نم دیوار نشت و ترکیدگی لوله ها باشد. بنابراین به جرات می توان گفت که یکی از اصلی ترین دلایل نم و رطوبت در ساختمان نشت لوله های آب و فاضلاب است. شرکت تاراز تاسیسات خدمات تشخیص نم و رطوبت با دستگاه را با هزینه مناسب انجام می دهد جهت دریافت خدمات تشخیص نم و رطوبت با دستگاه با مجموعه تاراز تاسیسات تماس بگیرید.

رفع نم دیوار بدون تخریب در تهران
رفع نم دیوار بدون تخریب در تهران

این نم و رطوبت به راحتی و با استفاده از روش هایی همچون تهویه قابل حل نبوده و باید لوله ها نشت گیری شود. برای این که رفع نشت و ترکیدگی لوله ها بدون تخریب و با کمترین هزینه صورت گیرد، پیشنهاد می کنیم از دستگاه های نشت یاب استفاده شود. دستگاه های نشت یاب مخصوص تشخیص محل نشت لوله طراحی و تولید شده اند. و می تواند در مدت زمانی بسیار کوتاه محل نشت را به شما نشان دهد. در صورتی که نشت و ترکیدگی لوله در ساختمان دادید، از طریق شماره های مندرج در سایت با تاراز تاسیسات تماس گرفته تا کارشناسان ما به سرعت به یاری شما بشتابند.

نشت لوله های فاضلاب

سرویس بهداشتی و حمام دارای تعدادی لوله های فاضلاب هستند که پسماندهای آب را به خارج از ساختمان هدایت می کنند. آلوده ترین آب ها از طریق لوله های فاضلاب تخلیه می شوند. بنابراین هر گونه نشتی در این لوله ها می تواند خسارات بسیاری را به سلامتی ساکنین و ساختمان وارد کند. نشت این لوله ها بر روی دیوار باعث تغییر رنگ آن می شود و ظاهری بسیار زشت را به نمای ساختمان شما می دهد.

بنابراین به محض مشاهده هر گونه تغییر رنگی در دیوار و یا تجمع باکتری و قارچ، می توانید نتیجه بگیرید که یکی از لوله های فاضلاب نشت پیدا کرده است. بنابراین بهتر است هر چه سریع تر با استفاده از راه های ساده این نشت را برطرف کنید. یکی از این راه ها تماس با تاراز تاسیسات است تا به سرعت نشت لوله های فاضلاب را برطرف کنند. از بین بردن نم و رطوبت دیوار و سرویس بهداشتی و سقف توسط شرکت تاراز تاسیسات قابل انجام می باشد برای دریافت خدمات با ما در تماس باشید.

هزینه رفع نم دیوار بدون تخریب

دستگاه های نشت یاب یکی از آسان ترین و کم هزینه ترین روش برای از بین بردن نم و رطوبت می باشد. و می تواند از بروز مجدد این عارضه جلوگیری نماید. در نتیجه شما با کمترین هزینه می توانید نم دیوار ساختمان خود را از بین ببرید. از جمله عوامل تاثیرگذار بر روی هزینه رفع نم دیوار می توان به متراژ لوله ها، جنس لوله، نوع مصالح، میزان نشت و … اشاره کرد.

رفع نم دیوار بدون تخریب در تهران

شهر تهران به دلیل برخی از ساخت و سازهای غیر استاندارد ممکن است که با وجود نوساز بودن ساختمان، لوله ها دچار نشت شود. بنابراین برای این که جلوی تخریبات بیشتر ساختمان را بگیرید، باید این نم زدگی به سرعت پیگیری شده و از بین برود. استفاده از نشت یاب های حرفه ای برای پیدا کردن نشت لوله ها در آپارتمان های تهران بسیار پرکاربرد است و سرعت تشخیص این دستگاه ها می تواند تخریبات ناشی از نشت لوله ها را کاهش دهد.

تاراز تاسیسات به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به ساکنین شرق تهران، غرب تهران، شمال تهران و جنوب تهران است و در صورت بروز هر گونه نشت به سرعت وارد عمل شده و با رفع سریع مشکل از تخریبات بیشتر جلوگیری می کند. رفع نشتی لوله آب در کوتاه ترین زمان توسط شرکت تاراز تاسیسات قابل انجام می باشد در صورت نیاز به خدمات رفع نشتی لوله آب با مجموعه تاراز تاسیسات تماس بگیرید.

هزینه رفع نم دیوار بدون تخریب
هزینه رفع نم دیوار بدون تخریب

رفع نم دیوار بدون تخریب با دستگاه

با روی کار آمدن دستگاه های نشت یاب روش های قدیمی کنار گذاشته شده و روش های نوین جایگزین آن ها شده است. دستگاه های نشت یاب نیازی به تخریب ندارند و بدون تخریب محل نشت را تنها با بهره گیری از امواج تشخیص می دهند. مدت زمان تشضخیص این دستگاه ها بسیار پایین بوده و در نتیجه کمترین آسیب را به ساختمان متحمل خواهند شد. از جمله رایج ترین دستگاه های نشت یاب در ایران عبارت است از:

نشت یاب حرارتی

این نشت یاب ها تنها با استفاده از اختلافات دمایی می توانند محل دقیق نشت را به شما نشان دهند. بدین صورت برای تشخیص نیازی به هیچ گونه تخریبی نیست.

نشت یاب مادون قرمز

نشت یاب های مادون قرمز یکی از پرقدرت ترین نشت یاب ها هستند که قابلیت تشخیص محل دقیق نشت را در ارتفاعات ۴۰ متری دارند. این دستگاه معمولا برای لوله های فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد.

نشت یاب صوتی

این نشت یاب ها که استفاده از آن رواج بیشتری دارد، برای پیدا کردن نشت لوله هایی که از دیوار عبور کرده اند بسیار پرکاربرد هستند. رفع نم سرویس بهداشتی بدون تخریب از دیگر خدمات شرکت تاراز تاسیسات با سال ها تجربه می باشد جهت دریافت خدمات و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

بهترین شرکت در تهران برای دریافت خدمات رفع نم دیوار بدون تخریب کدام می باشد؟

شرکت تاراز تاسیسات با سال ها تجربه بهترین شرکت در تهران برای دریافت خدمات رفع نم دیوار بدون تخریب در کوتاه ترین زمان می باشد در صورت نیاز به خدمات رفع نم دیوار بدون تخریب با ما تماس بگیرید.

هزینه خدمات رفع نم دیوار بدون تخریب چقدر می باشد؟

برای اطلاع از هزینه خدمات رفع نم دیوار بدون تخریب با مجموعه تاراز تاسیسات تماس بگیرید تا کارشناسان مجموعه شما را راهنمایی کنند.

چقدر از این مقاله راضی بودید؟

به این مقاله رای دهید!

میانگین آرا ۵ / ۵. تعداد آرا: ۳

تا کنون امتیازی داده نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.