تشخیص نم و رطوبت با دستگاه

تشخیص نم و رطوبت با دستگاه

۴.۹
(۷)

نم و رطوبت یکی از مشکلات رایجی است که نم و رطوبت را به دنبال دارد. امروزه تشخیص نم و رطوبت با دستگاه با استفاده از افراد دوره دیده و با بهره گیری از دستگاه های حرفه ای و کاملا پیشرفته صورت می گیرد. البته در حال حاضر بسیاری از افراد کم تجربه و ناوارد برای تشخیص ترکیدگی لوله از روش های سنتی استفاده می کنند که نه تنها روشی کاربردی و ایده آل است، بلکه با کمترین هزینه انجام می شود. تشخیص نم و رطوبت با دستگاه نشت یاب امروزه به کی یاز رایج ترین روش تشخیص نم و رطوبت تبدیل شده است.

تشخیص نم و رطوبت یکی از کارهای بسیار تخصصی است که توسط شرکت های بسیار حرفه ای صورت می گیرد. تراز تاسیسات یکی از شرکت های فوق حرفه ای است که به صورت کاملا فعال در این زمینه مشغول به کار می باشند. در صورتی که هر گونه نم و رطوبتی را در ساختمان خود مشاهده کردید، بهتر است هر چه سریع تر از طریق شماره های درج شده در سایت با این شرکت تماس گرفته و مشکل را در میان بگذارید تا با استفاده از دستگاه های پیشرفته مشکل را تشخیص داده و بدون تخریب آن را برطرف کنند.

فهرست مطالب

خدمات تشخیص نم و رطوبت با دستگاه

یکی از معضلاتی که ساختمان های کلان شهر تهران با آن مواجه هستند، ترکیدگی و نشت لوله می باشد. بسیاری از افراد تا پیش از بروز خسارات جبران ناپذیر توجهی به این موضوع نمی کنند و هنگامی که دچار خسارات شدند به فکر رفع این مشکل می افتند. در ادامه شما را با تمامی نشانه های امکان نشت و ترکیدگی لوله در ساختمان آشنا خواهیم کرد تا با مشاهده هر یک از این علائم در اسرع وقت با تراز تاسیسات تماس گرفته و این علائم را به آن ها گزارش کنید. جهت دریافت خدمات تشخیص ترکیدگی لوله، تشخیص ترکیدگی لوله تهران، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه با مجموعه تاراز تاسیسات تماس بگیرید.

علائم و نشانه های نم و رطوبت در ساختمان

نم و رطوبت در ساختمان با علائم و نشانه های خاصی خود را نشان می دهد که عبارت است از:

  • مشاهده لکه های زرد بر روی هر قسمت از ساختمان
  • افزایش هزینه های قبض آب در مقایسه با دوره های پیشین
  • شنیدن صدای چکه کردن آب خصوصا در ساعات خاموشی
  • مشاهده قطرات از دیوار و یا سقف
  • نشت آب به طبقات پایین
  • استشمام بوی نم و رطوبت
  • تجمع حشرات و قارچ ها بر روی قسمتی از ساختمان
  • اختلاف دمایی بین قسمت های مختلف دیوار

تشخیص نم و رطوبت با دستگاه صوتی

دستگاه نشت یاب صوتی به واسطه امواج ایجاد شده توسط حرکت آب می تواند محل دقیق نشت را بدون تخریب به شما نشان دهد. حساسیت این قدر بسیار بالا بوده و می تواند حتی ریزترین نشت را نیز به راحتی برای شما به نمایش بگذارد. معمولا این دستگاه می تواند ترکیدگی های سطحی را تشخیص دهد. تشخیص ترکیدگی لوله تهران را به مجموعه تاراز تاسیسات با سال ها تجربه در زمینه تشخیص ترکیدگی لوله بسپارید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

نحوه تشخیص نم و رطوبت با دستگاه
نحوه تشخیص نم و رطوبت با دستگاه

تشخیص نم و رطوبت با دستگاه مادون قرمز

دستگاه های نشت یاب مادون قرمز دارای امواج فرستنده و گیرنده بسیار قوی بوده و می تواند نشت و رطوبت را در اعماق نیز به شما نشان دهد. به همین دلیل به راحتی می تواند برای پیدا کردن نشت لوله های فاضلاب این دستگاه مورد استفاده قرار گیرد. این نشت یاب ها بدون تخریب این کار را انجام می دهد و باعث کاهش هزینه های نشت یابی شما می شوند.

نحوه کار با دستگاه های نشت یاب

دستگاه های نشت یاب با استفاده از ارسال و دریافت امواج می تواند به روش های مختلفی محل دقیق نشت و ترکیدگی لوله ها را به شما نشان دهد. این دستگاه ها تمامی اطلاعات را بر روی صفحه نمایش دستگاه به اپراتور نشان خواهند داد. بنابراین میزان تخصص اپراتور اهمیت بسیاری در نتیجه کار دارد.

عمق تشخیص نشت دستگاه های نشت یاب چقدر است؟

دستگاه های نشت یاب تا عمق ۴۰ سانتی متر می تواند نشت و ترکیدگی لوله را تشخیص دهد. بنابراین برای تشخیص ترکیدگی لوله های فاضلاب، دستگاه های نشت یاب بهترین گزینه به شمار می رود. همچنین این دستگاه برای لوله های خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. جهت تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه غرب تهران با تاراز تاسیسات در تماس باشید. شرکت تاراز تاسیسات ارائه دهنده خدمات تشخیص ترکیدگی لوله می باشد.

دقت نشت یاب ها چقدر است؟

دقت دستگاه های نشت یاب بسیار بالا بوده و حداکثر ۱۰ سانتی متر امکان خطا در آن وجود دارد. بنابراین این دستگاه ها بدون تخریب محل دقیق نست را به شما نشان خواهند داد. این دقت در تشخیص نشت باعث می شود ساختمان هایی که از نماهای تزئینی گران قیمت استفاده کرده اند کمترین آسیب را متحمل شوند.

دلایل نشت لوله

بهتر است پیش از بروز نشت در لوله ها از بروز آن جلوگیری کنید. از جمله دلایل نشت لوله عبارت است از:

خوردگی لوله های فلزی

خاک های مرطوب و آهکی به مرور می تواند باعث خوردگی و پوسیدگی لوله شود و نهایتا به نشت لوله منجر گردد. بنابراین برای جلوگیری از نشت لوله باید بستری مناسب برای آن تهیه کنید. جهت دریافت خدمات تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در اسلامشهر با مجموعه تاراز تاسیسات در تماس باشید. مجموعه تاراز تاسیسات ارائه دهنده خدمات تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در اسلامشهر می باشد.

قرارگیری لوله های فلزی کنار هم

یکی از دلایلی که می تواند، باعث نشت و ترکیدگی لوله ها شود، قرار گرفتن لوله های فلزی در کنار یکدیگر می باشد. در این حالت بین این لوله ها واکنش های شیمیایی صورت گرفته و خوردگی و فرسودگی لوله ها را به دنبال دارد. در نتیجه با ایجاد فاصله بین لوله های فلزی می توانید مانع از نشت شوید.

فشار به لوله های آب

در صورتی که به هر دلیلی به لوله فشار وارد شود، لوله ها نشت پیدا کرده و به مرور می ترکند. بنابراین در صورتی که هر گونه کاهش فشاری در لوله ها مشاهده کردید، باید انسداد را برطرف کند در این صورت هیچ مشکلی برای لوله ها ایجاد نخواهد شد.

انبساط و انقباض لوله ها

با سرد و گرم شدن لوله ها می تواند انبساط و انقباض در لوله ها ایجاد شده و لوله ها نشت و یا ترکیدگی پیدا کند. به عنوان مثال نصب لوله های آب سرد در کنار گاز می تواند باعث سرد و گرم شدن لوله ها شده و نهایتا به نشت و ترکیدگی منجر شود. برای تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در ورامین با تاراز تاسیسات در ارتباط باشید. شرکت تاراز تاسیسات در محدوده ورامین خدمت رسانی دارد.

جنس نامناسب لوله

امروزه لوله های بسیاری در بازار وجود دارد که جنس آن ها با یکدیگر متفاوت است. بنابراین با خرید لوله های مرغوب و با کیفیت می توانید از نشت و ترکیدگی لوله ها جلوگیری کنید.

نحوه تشخیص نم و رطوبت با دستگاه

در حال حاضر استفاده از روش های قدیمی برای تشخیص نم و رطوبت ساختمان منسوخ شده و جای خود را به دستگاه های نشت یاب مدرن و پیشرفته داده است. زیرا تشخیص نم و رطوبت با دستگاه نه تنها سریع ترین راهکار است، بلکه با کمترین هزینه انجام می پذیرد. نشت و ترکیدگی لوله معمولا در ساختمان های قدیمی رخ می دهد.

ولی امروزه با بی توجهی برخی از ساختمان سازان، در هنگام لوله کشی از لوله هایی نامرغوب و بی کیفیت استفاده می شود که پس از مدت کوتاهی استفاده مقامت خود را از دست داده و ترکیدگی لوله را به دنبال دارد. در صورت نیاز به نشت یاب تنها کافیست با تراز تاسیسات تماس حاصل نمایید. تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در پاکدشت توسط مجموعه تاراز تاسیسات قابل انجام می باشد. برای دریافت خدمات با تاراز تاسیسات تماس بگیرید.

هزینه تشخیص نم و رطوبت با دستگاه

هزینه تشخیص نم و رطوبت لوله به عواملی همچون جنس لوله، میزان نشت، محل ترکیدگی و … بستگی دارد. در برخی مواقع شما حتی متوجه نشت و ترکیدگی لوله نخواهید شد و این مشکل خود را با برخی علائم نشان می دهد. برای برآورد قیمت دقیق نشت و ترکیدگی لوله ابتدا باید تکنسین به محل نشت مراجعه کرده و پس از بررسی محل دقیق آن قیمت را اعلام کند. در صورتی که با هر یک از علائم نشت لوله مواجه شدید از طریق شماره های درج شده در سایت با تاراز تاسیسات تماس حاصل نمایید.

هزینه تشخیص نم و رطوبت در تهران

کلان شهر تهران یکی از شهرهایی است که بیشترین آمار نشت و ترکیدگی لوله را دارد. همچنین وجود ساختمان های مرتفع و شلوغ احتمال تخریبات و آسیب ها را نیز افزایش خواهد داد. بنابراین رفع سریع و اصولی نم و رطوبت در این شهر اهمیت بسیار بالایی دارد. زیرا نشت در ساختمان می تواند باعث تخریب سایر واحدهای مجاور و یا حتی زیرین شود.

هزینه تشخیص نم و رطوبت در تهران بستگی به عوامل مختلفی همچون متراژ نشت، محل نشت، جنس لوله، تخریب و ترمیم، سرعت رفع نم و رطوبت و … دارد. در صورتی که در هر جای تهران هستید و در هر ساعت از شبانه روز که لوله های شما دچار نشت و ترکیدگی شد، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. 

تشخیص نم و رطوبت با دستگاه در تهران

تراز تاسیسات خدمات خود را در تمامی مناطق ۲۲ گانه تهران ارائه می دهد. این شرکت آماده خدمت رسانی ۲۴ ساعته در زمینه نشت یابی می باشد. در ساختمان های قدیمی به دلیل فرسودگی لوله ها امکان نشت و ترکیدگی لوله بیشتر است البته ساختمان های نوساز امروزه نیز به دلیل استفاده از لوله های نامرغوب و لوله کشی های غیر حرفه ای از این مشکل به دور نیستند. بنابراین در هر جای تهران که هستند تنها با یک تماس می توانید مشکل نم و رطوبت ساختمان خود را برطرف کنید. برای تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در قرچک و تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در پاکدشت با متخصصین مجموعه تاراز تاسیسات در تماس باشید.

برای تشخیص و رفع نم و رطوبت باید چه کاری انجام دهیم؟

برای این که نم و رطوبت به خوبی و با هزینه کمتری رفع شود و مجدد این مشکل رخ ندهد، اولین اقدامی که باید بکنیم این است که از یک نشت یاب و لوله کش مطمئن جهت رفع آن کمک بخواهیم. زیرا متخصصین بر اساس حرفه و تجربه خود به گونه ای نشت و ترکیدگی لوله را برطرف می کنند که راه مجدد بروز این مشکل را از بین خواهند برد. تاراز تاسیسات یکی از مجرب ترین و متخصص ترین تعمیرکاران و لوله کشان را استخدام کرده تا به خوبی بتوانند مانع از نشت لوله های ساختمان شما شوند.

چرا بهتر است تشخیص نم و رطوبت با دستگاه صورت گیرد؟

امروزه تشخیص نم و رطوبت با دستگاه بسیار آسان تر از گذشته شده است. با استفاده از این روش نه تنها هزینه تشخیص ترکیدگی لوله کاهش می یابد، بلکه خسارات وارده به ساختمان نیز به حداقل خواهد رسید. در هنگام نشت و ترکیدگی لوله هر ثانیه ای که می گذرد، ساختمان هزینه بیشتری برای تعمیر نیاز دارد. بنابراین باید هر چه سریع تر جلوی این مشکل را گرفت. دستگاه های نشت یاب یکی از بهترین راه حل برای تشخیص ترکیدگی لوله می باشد.

نحوه کار دستگاه نشت یاب

دستگاه های نشت یاب با استفاده از امواج کار می کند. هر یک از این امواج ارسال شده بر اساس نوع دستگاه اطلاعات خاصی را دریافت کرده و با بازخورد این امواج بر روی دستگاه محل دقیق نشت را به اپراتور نشان می دهد. سرعت در نشت یابی و تشخیص صحیح به میزان تجربه و تخصص اپراتور بستگی دارد. بنابراین برای این که محل نشت سریع تر و دقیق تر تشخیص داده شود، با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید. تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه جنوب تهران از خدمات تخصصی مجموعه تاراز تاسیسات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

انواع دستگاه های نشت یاب

  • دستگاه نشت یاب مادون قرمز: نشت یاب های مادون قرمز گزینه مناسبی برای تشخیص ترکیدگی لوله و تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در اعماق می باشد. بنابراین برای نشت لوله های فاضلاب می توانید از این دستگاه کمک بگیرید.
  • دستگاه نشت یاب حرارتی: از دیگر دستگاه هایی که با استفاده از آن می توانید نشت لوله را تشخیص دهید، دستگاه های نشت یاب حرارتی می باشد. این نشت یاب ها به خوبی می توانند متوجه اختلافات دمایی شوند.
  • دستگاه نشت یاب فراصوت: رایج ترین دستگاه نشت یاب در ایران، با نام دستگاه نشت یاب صوتی شناخته می شود. این دستگاه با استفاده از صدای آب می تواند محل نشت را شناسایی کند.

مزایای تشخیص نم و رطوبت با دستگاه

  • سرعت در نشت یابی
  • دقت و تشخیص دقیق و صحیح محل نشت
  • کاهش هزینه های نشت یابی
  • کاهش هزینه های وارد شده به ساختمان
  • تشخیص نم و رطوبت بدون تخریب
  • مهم ترین دلایل نشت لوله
  • ورود ضربه به لوله های آب و فاضلاب
  • مستهلک شدن لوله ها و کاهش عمر مفید آن ها
  • قرارگیری لوله در مسیرهای پرخطر و اشتباه
  • استفاده از لوله های نامرغوب و بی کیفیت برای لوله کشی آب و فاضلاب
  • انجماد و یخ زدگی لوله ها

تشخیص نم و رطوبت بدون تخریب

در گذشته تشخیص نشت لوله با استفاده از تجربه صورت می گرفت به همین دلیل منطقه وسیعی تخریب میشد و هزینه های بسیاری را به دنبال داشت. ولی امروزه با استفاده از دستگاه های نشت یاب نیازی به تخریب نبوده و محل دقیق ترکیدگی لوله به راحتی و با استفاده از دستگاه های نشت یاب قابل انجام است. برای استفاده از دستگاه های نشت یاب نیاز به تخصص و تجربه کافی می باشد. به همین دلیل با مشاهده اولین علائم نشت پیشنهاد می کنیم با موسسه نشت یابی تراز تاسیسات تماس حاصل نمایید. رفع نم و رطوبت را به شرکت تاراز تاسیسات با سال ها تجربه بسپارید. برای رفع نم و رطوبت منزل خود با تاراز تاسیسات تماس بگیرید.

هزینه تشخیص نم و رطوبت با دستگاه
هزینه تشخیص نم و رطوبت با دستگاه

دلایل نشت لوله و جلوگیری از آن

نشت لوله می تواند به دلایل مختلفی رخ دهد و با رفع آن می توانید از بروز این مشکل پیشگیری کنید:

خوردگی لوله های فلزی: قرارگیری لوله های فلزی در خاک های مرطوب و آهکی می تواند باعث بروز نشت لوله شود. بنابراین برخی از متخصصین در هنگام قرار دادن لوله در دل خاک بستری مناسب را فراهم خواهند کرد تا از خوردگی و پوسیدگی لوله های فلزی پیشگیری کنند.

انقباض و انبساط لوله ها: در برخی موارد قرار گرفتن لوله های آب سرد در کنار مکان های گرم مانند گاز و یا بالعکس می تواند باعث ایجاد انبساط و انقباض در لوله ها شده و نهایتا نشت و یا ترکیدگی را در آن ها بوجود بیاورد. بنابراین با نصب صحیح و اصولی لوله ها می توانید از بروی این مشکل جلوگیری نمایید.

فشار به لوله های آب: در برخی از شهرهای ایران سختی آب به قدری است که می تواند باعث مسدود شدن لوله های آب شود. بنابراین در صورتی که این انسداد برطرف نگردد، به مرور فشار زیادی به لوله ها وارد شده و نشت و ترکیدگی لوله ها را به دنبال خواهد داشت.

جنس نامناسب لوله: لوله ها از متریال های مختلفی تولید شده اند. بنابراین در صورتی که در هنگام لوله کشی ساختمان از لوله های نامرغوب و بی کیفیت استفاده شود، قطعا مدت زیادی طول نمی کشد که این لوله ها نشت پیدا کرده و باعث ورود خسارات بسیاری به ساختمان شما می شود. بنابراین با بهره گیری از لوله های مرغوب می توانید از بروز این مشکل جلوگیری کنید. تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه شمال تهران، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه غرب تهران، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه جنوب تهران را به مجموعه تاراز تاسیسات بسپارید.

دلایل بروز نم و رطوبت

نم و رطوبت در ساختمان به دلایل مختلف و در قسمت های گوناگون ساختمان ممکن است رخ دهد. سرویس بهداشتی یکی از قسمت های مهم ساختمان است که بیشتر در معرض نم و رطوبت قرار دارد. عوامل مختلفی همچون خشک کردن لباس در خانه، چسباندن گیاهان به دیوار، چسباندن لوازم خانه به دیوار، عدم وجود تهویه مناسب و … می تواند باعث ایجاد نم و رطوبت در ساختمان شود.

ولی یکی از مهم ترین دلایل بروز نم و رطوبت در ساختمان نشت و یا ترکیدگی لوله های آب و فاضلاب می باشد که می تواند به سرعت ساختمان شما را تخریب کند. برای دریافت خدمات تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در پاکدشت با شرکت تاراز تاسیسات در تماس باشید. شرکت تاراز تاسیسات بهترین مجموعه برای دریافت خدمات تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در پاکدشت می باشد.

تشخیص نم و رطوبت با دستگاه در تاراز تاسیسات

تشخیص نم و رطوبت با دستگاه و برطرف کردن آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از این موارد وسعت محل نشت و قسمت آسیب دیده می باشد. همچنین جنس لوله ها و دستمزد تعمیرکار نیز از دیگر عواملی است که بر روی هزینه تشخیص نشت لوله تاثیر مستقیمی دارد. ولی از آن جا که نشت و ترکیدگی لوله می تواند خسارات بسیاری را متوجه شما کند.

در نتیجه برای این که نشت و ترکیدگی لوله به درستی و در سریع ترین زمان تشخیص داده شود، بهتر است از یک متخصص کمک بخواهید. تراز تاسیسات با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته می توانند به صورت اصولی و با کمترین هزینه نشت لوله را تشخیص داده و آن را برطرف کنند. در صورت نیاز تنها کافیست با این مرکز تماس بگیرید.

هزینه تشخیص نم و رطوبت با دستگاه چگونه محاسبه می شود؟

میزان هزینه تشخیص نم و رطوبت با دستگاه با توجه به محل نم زده و میزان تعمیرات لازم برای آن محاسبه می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر با تاراز تاسیسات تماس بگیرید.

تشخیص نم و رطوبت با دستگاه در چه مناطقی انجام می شود؟

مجموعه تاراز تاسیسات خدمات تشخیص نم و رطوبت با دستگاه را در تمام مناطق تهران در سریعترین زمان ممکن ارائه می دهد.

چقدر از این مقاله راضی بودید؟

به این مقاله رای دهید!

میانگین آرا ۴.۹ / ۵. تعداد آرا: ۷

تا کنون امتیازی داده نشده است.

5 دیدگاه دربارهٔ «تشخیص نم و رطوبت با دستگاه»

  1. تاراز تاسیسات یکی از شرکتهای تاسیساتی خوب و با سابقه است. من چندبار از خدماتشان استفاده کردم و همیشه راضی بودم

  2. تکنسین های حرفه ای تاراز تاسیسات بدون تخریب کار تشخیص نم و رطوبت را برای منزل من انجام دادن و تعمیرات لازم را نیز انجام دادن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.