مواد جذب کننده نم و رطوبت در خانه

مواد جذب کننده نم و رطوبت در خانه

۴.۸
(۶)

مواد جذب کننده نم و رطوبت در خانه

جذب کننده نم و رطوبت با روغن درخت چای

روغن درخت چای یک پاک کننده طبیعی عالی است. این روغن باکتری ها را از بین می برد و از رشد کپک جلوگیری می کند. این نوع روغن برای تمیز کردن مکانهایی با رطوبت بالا، مانند حمام ایده آل است. همچنین می توان از آن برای نظافت کابینت ها و نگه داشتن پنجره ها و درها در شرایط مناسب استفاده کرد.

  • ۲ قاشق غذاخوری روغن درخت چای (۳۰ گرم).
  • ۱ فنجان آب (۲۵۰ میلی لیتر)

نحوه آماده سازی روغن درخت چای

  • روغن درخت چای را با آب مخلوط کنید.
  • این مخلوط را در یک بطری اسپری بریزید.

روش استفاده روغن درخت چای

مخلوط را روی دیوارهای کاشی کاری شده، وان ها و مکان های دیگر که آب اغلب وارد آنها می شود و رطوبت آنها زیاد است، اسپری کنید. بگذارید چند دقیقه بر روی آنها بماند. باقی مانده را می توان با اسفنج یا پارچه از بین برد. این کار را ۲-۳ بار در هفته انجام دهید.

جهت تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه جنوب تهران، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در اسلامشهر،  تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در ورامین با مجموعه ما در ارتباط باشید.

آیا شما به علائم رطوبت بالا، کپک زدن در خانه و بوی بد آن توجه می کنید ؟

یکی از روش های برطرف کننده که در مقاله های قبلی ذکر کردیم آماده کنید و قبل از اینکه مشکلات جدی برای سلامتی شما و عزیزانتان ایجاد شود، از کپک و رطوبت بالا خلاص شوید. مشکلاتی که از رطوبت ما دچار آنها میشویم به همین سادگی که به نظر می رسد نیست. رطوبت بیش از حد نه تنها فضای ناخوشایندی را برای زندگی ایجاد می کند، بلکه تأثیر مخربی بر خود ساختمان، وسایل خانه و افراد داخل ساختمان دارد.

مقابله با رطوبت غالباً یک فرآیند زمان بر است که به تلاش و هزینه زیادی نیاز دارد. طبق استانداردهای مربوط به ساختمانهای مسکونی، سطح مجاز رطوبت نسبی ۴۰-۶۰٪ است. اگر میزان رطوبت در هوا افزایش یابد، این بالا بودن ممکن است بر کیفیت هوا در خانه تأثیر منفی بگذارد.

اول از همه، آسیب های ناشی از رطوبت به افراد ساکن در اتاق در نظر گرفته می شود. در هوای مرطوب، قارچ ها، هاگ کپک و سایر میکروارگانیسم های بیماریزا به شدت گسترش می یابند که از طریق ریه ها و پوست وارد بدن انسان می شوند. حتی اگر بیماری خاصی ایجاد نکنند، منجر به ضعف سلامت عمومی افراد می شوند:

  • سرماخوردگی بیشتر و شدیدتر می شود
  • آلرژی شدت میآبد.
  • ضعف دردناکی برای افراد رخ می دهد.
  • افراد نمیتوانند بخوبی کارهای روزمره خود را انجام دهند.

تشخیص نم و رطوبت با دستگاه، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه شمال تهران، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه غرب تهران از خدمات تخصصی مجموعه ما می باشد.

رفع نم و رطوبت در خانه
رفع نم و رطوبت در خانه

جو نامناسبی در اتاق ایجاد می شود. بوی رطوبت خاصی وجود دارد که لباس و مبلمان را می خورد. ماندگاری محصولات غذایی بخصوص نان، غلات و آرد کاهش می یابد. تقریباً کل محیط مسکونی از رطوبت مشکلات ناشی از آن رنج می برد:

  • تغییر شکل قاب درب و پوشش کف.
  • دیوارها با کپک پوشیده میشوند
  • کاغذ دیواری بر روی دیوار متورم میشوند و از دیوارها می افتند.
  • لباس و وسایل داخل کمد بوی بدی می دهند.
  • محصولات چرمی، چوبی و کتابها مرطوب و تخریب میشوند.

تشخیص ترکیدگی لوله را به مجموعه تاراز تاسیسات با سال ها تجربه در زمینه تشخیص ترکیدگی لوله بسپارید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. عوارض نم و رطوبت از مقالات مرتبط با این مقاله می باشد که توصیه می کنیم این مقاله را مطالعه کنید.

رطوبت در یک آپارتمان و یک خانه ویلایی از کجا ناشی می شود

شایع ترین علت بروز رطوبت در یک آپارتمان نداشتن پنجره مناسب یا عدم تهویه هوا است. علل احتمالی دیگر:

  • دریچه تهویه با کاغذ دیواری پوشانده شده است.
  • مسیری که به هوا می رسد مسدود است و مبلمان نزدیک دیوارها قرار گرفته اند.
  • در روند نصب تجهیزات آشپزخانه، یک طرح ناموفق از کانال های تهویه انجام شد.

اغلب منبع رطوبت در حمام است. با بررسی این اتاق می توانید به دنبال آب اضافی در خانه بگردید.

  • اگر لکه هایی در سقف یا دیوارها وجود داشته باشد، ممکن است از سوی طبقه بالا انجام گرفته باشد.
  • رطوبت در کف نشان دهنده وجود مشکلی در لوله کشی یا لوله های فاضلاب است که باید مشکل آن برطرف شود.
  • اگر در یک اتاق کوچک یک آویز لباس خشک کن برای لباس های شسته شده آویزان است تا آنها خشک شوند رطوبت زیادی در یک اتاق کوچک تبخیر می شود و آب را به اطراف می چرخاند.

برای تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در قرچک و تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در پاکدشت با متخصصین مجموعه تاراز تاسیسات در تماس باشید.

رطوبت آپارتمان می تواند دلایل زیادی داشته باشد و باید به طور سیستماتیک به آنها نزدیک شد. بعضی از آنها به ساخت و ساز و شرایط کل خانه بستگی دارد. در ساختمانهای چند طبقه، در چنین مواردی باید با مدیریت ساختمان تماس گرفته شود:

  • سیلابی شدن زیرزمین
  • نشت سقف
  • عایق بندی کردن دیوارها و سقف
  • عایق بندی نامناسب دیوارها و کف ها.
کنترل رطوبت در خانه
کنترل رطوبت در خانه

در یک خانه ویلایی، مناطقی از ساختمان دچار مشکل است که صاحب خانه مسئول برطرف کردن آنها است. این ناودانها در موقعیت نامناسبی قرار دارند، در صورت شکسته شدن تنگی آنها ، آب به زیرزمین وارد دیوار می شود یا در آن خانه غرق می شود. رطوبت در خانه تحت تأثیر آب و هوای زیرزمین ها است. آب زیرزمینی که به زیرزمین نفوذ می کند و حتی استخر شنا یا سونا واقع در طبقه همکف تأثیر منفی دارد.

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه از خدمات مجموعه تاراز تاسیسات می باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

کنترل رطوبت در خانه

اقدامات لازم برای کاهش محتوای بخار آب در هوا امکان پذیر و ضروری است. این فقط در مورد بهبود یافتن شرایط زندگی نیست، بلکه در مورد مراقبت های بهداشتی نیز هست. هم خانه و هم چیزهای موجود در آن برای مدت طولانی در آب و هوای خشک ایمن و قابل استفاده خواهند ماند.

عوامل رطوبت در طبقات زیرین را از بین ببرید

عوامل تاسیسات یک ساختمان یا آپارتمان باید با از بین بردن چنین شرایط اضطراری که بعث بروز رطوبت و نم میشوند مقابله کنند. اگر آنها نمی توانند از عهده این کار برآیند، یا نقصی در پایه خانه وجود دارد، پس مستاجران باید خودشان مشکل را حل کنند.

تشخیص نم و رطوبت با دستگاه، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه شمال تهران، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه غرب تهران از خدمات تخصصی مجموعه ما می باشد.

کنترل رطوبت در خانه در طبقات بالا

مکان مشکل ساز آپارتمان در طبقات فوقانی سقف است. برخی مواقع سقفها اغلب بدون هیچ دلیلی نشت می کنند. عایق بندی سقف در اینجا کمکی نخواهد کرد، زیرا رطوبت به راحتی وارد دیوار می شود. بهتر است کف را در زیر شیروانی یا کف فنی عایق بندی کنید.

جهت تشخیص ترکیدگی لوله تهران با شرکت تاراز تاسیسات تماس بگیرید. تاراز تاسیسات ارائه دهنده خدمات تشخیص ترکیدگی لوله در تهران می باشد.

کنترل رطوبت در خانه در یک خانه ویلایی

یک خانه خصوصی یا ویلایی از هر طرف در معرض رطوبت است. برای ایجاد یک فضای راحت در آن، اول از همه، شما باید از چیدمان صحیح سیستم زهکشی در خانه مراقبت کنید. این به پایین آمدن سطح آب کمک می کند و خطر رطوبت زیرزمین را کاهش می دهد. باید به عایق رطوبتی خارجی و داخلی فونداسیون و زیرزمین توجه زیادی کرد.

مواد جذب کننده نم و رطوبت در خانه چیست؟

در این مقاله از سایت تاراز تاسیسات به برسی مواد جذب کننده نم و رطوبت در خانه به طور کامل پرداخته ایم با ما همراه باشید.

رطوبت در یک آپارتمان یا خانه ویلایی از کجا ناشی می شود؟

شایع ترین علت بروز رطوبت در یک آپارتمان یا خانه ویلایی نداشتن پنجره مناسب یا عدم تهویه هوا است. برای خواندن اطلاعات بیشتر این مقاله را مطالعه کنید.

چقدر از این مقاله راضی بودید؟

به این مقاله رای دهید!

میانگین آرا ۴.۸ / ۵. تعداد آرا: ۶

تا کنون امتیازی داده نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.